tisdag 22 november 2011

Idag är jag busig.



Jodå. Idag åkte alla julstakar upp. Lite tidigt kanske. Men hur i hela friden ska man kunna få någon julfeeling annars? Ingen snö och 8 grader varmt ute. Så jag spelade julmusik och slängde upp dem. Allihop. Och jag ska tända dem i eftermiddag! Så det så. Who´s gonna stop me liksom?!
Eller ja...

Ett litet tillägg:

Till min lilla Mamma. Om du läser detta så är detta ett tidsinställt inlägg. Som ska publiceras på fredag. För inte skulle jag ens komma på tanken att sätta upp julstakarna innan på fredag. Absolut inte. Inte jag inte. Så gör man bara inte. Ju.



Japp. Det här kortet är också taget nu på fredag.

8 kommentarer:

Fru Olsson sa...

Du är tokig du :-) På fredag alltså.

Fina bilder, speciellt den nedre. Jag som inte gillar snea kort. Men det var snett på rätt sätt.

Så - nu vill vi höra allt om helgen :-)

// Karin

Himlavit sa...

hahahahaa, precis som min mamma. Allt ska göras på rätt tid, så gulligt. Jag tänker som dig för nu är det dags för lite julstämning =) Jag samlade granris o prydde lite ute, gör ett inlägg om det senare =) Nu ska jag jobba vidare ;)

Kram Tessan

Photo by Maria sa...

Barn skall ju sällan göra som mamma säger ;)

Jag har med startat annars hade jag ju inte hunnit =)

Kram Mia

Marie sa...

Man blir alltid så glad när man läser dina inlägg :)

Emilia sa...

Vi är fler som fuskar - hade jag hittat alla stakarna i källaren hade de åkt upp redan, men just nu lyser iaf stjärnan i köksfönstret ;)

Anonym sa...

Jul(i)-stjärnan i vardagsrummet sätts väl också upp på fredag? Hade Du det bra i Göteborg?/Anna

IA Nyckelpiga sa...

Wild'n crazy, liksom ;)

Zara sa...

Ser jättefint ut, men jag nog för mej att jag sett en stjärna hos er från förra julen;.) som suttit uppe länge?
Må så gott.
Kram Zara