onsdag 20 juli 2011

Kunglig favorit.

Kungen bryr sig nästan aldrig om leksaker. Och då har vi testat en hel del. Vi har köpt leksaker i leksaksaffärer. Och vi har köpt riktigt dyra leksaker på hjälpmedelsaffärer. Men nu har vi hittat en grej som Kungen störtgillar. Och här kommer det stora... Han tillochmed frågar efter den. Då Kungen säger hej katten... ja, då vet vi att han vill snacka lite med den här filuren.


-Här kommer Kalle och hans vänner!

En helt vanlig gratisapp? Som pedagogisk leksak? Go figure.

Och japp. Det är en julsång han sjunger på. Igen.

Nu kanske det snart är dags att jag tar ner min julstjärna som fortfarande hänger uppe. Jag vill ju inte förvirra sonen ytterligare.

Jag kanske tillochmed gör det idag...



...det är ju ändå tjugondag juli.

6 kommentarer:

Johanna sa...

Haha, who knew liksom =) Men det är ju perfekt. Och kungen verkar ju stortrivas i kattens sällskap =)

Anonym sa...

Goskungen :) Krama honom o Majkis från mig, Frida :)

Anonym sa...

Hej, vad heter appen? Skulle tro mina barn skulle uppskatta den med. :)

kungen o majkis sa...

Appen heter Talking Tom :-)

4U2 sa...

Men ... juldekor? Jag trodde jag var värst då jag tar ner den vid påsk, nästan! Kul att sonen funnit något han gillar!

Unknown sa...

Sikke et fantastisk indlæg og sikke et dejligt smil fra en glad dreng. Genialt med den app, og tænk at noget så simpelt er meget mere værd end dyrt legetøj.

Fortsat god weekend! Jeg blev i så godt humør af at se den lille film :o)

Kh. Irene