torsdag 9 juni 2011

Sommarläge på.



Tja, inte virkas det så mycket just nu. Inte pysslas det så mycket heller.
Så nu slår Kungen & Majkis-bloggen på sommarläget.



Inlägg kommer förstås att komma. Tro inget annat. Men de kommer komma något glesare än vanligt.

Idag pysslade jag iallafall på lite siffror på våra pallkragar. Nej, vi har inte 57 pallkragar. Bara två. Men 57 är ju faktiskt ett himla snyggt nummer.



57 kan ju också stå för antalet maskrosor vi har på vår baksida. Per kvadratmeter.

8 kommentarer:

Millas hem sa...

Hahaha, maskrostävlingen vinner vi lätt som en plätt! =))

Stora kramen

bom sicka bom sa...

då kan vi ha maskrostävling!
hoppas få läsa något litet inlägg då och då under sommaren.
tills dess önskar jag att ni får njuta av fint väder, god mat och er maskrosodling.
ulrika

karin sa...

ha en supertrevlig sommar...kram<3

Cecilia sa...

Glad sommar! Kommer sakna dina härliga inlägg men sommarlov måste man ju såklart ha!! Jättefin och inspirerande blogg du har förresten :)

Kram Cecilia

malin sa...

Så snyggt med siffror på på pallkragen!

Njut av din bloggledighet

kram Malin

Petra / Popetotrora sa...

Ja, det känns som att många bloggare gått in i sommarläge, med glesare inlägg (inkl. jag själv). Men eftersom man inte har lika mycket tid att läsa bloggar heller är det ju bara bra. Inte så stor risk att man missar massa fian inlägg då. :-)

Ha det fint!!

Fröken Fräken sa...

Ja, idag blev det svalare ute, och vips satt jag framför datorn igen! Men jag hoppas faktiskt att när semestern startar så ska jag kunna släppa datorn!
He. Jag har målat siffror på mitt balkongbord, och valt utifrån vilka siffror som var snygga ihop. Sådant förstod ju inte herr Fräken...

Johanna sa...

Hoppas ni får en riktigt sköneliskönskön sommar!