söndag 13 februari 2011

Med knarriga fotsteg.



Utanför dörren har vi 15 knarriga minusgrader. Och strålande sol. Och jag smög mig ut en stund. Härligt med frisk luft i hostiga lungor.

Melodifestivalen igår. Jag är helt förvånad över att min favoritlåt inte gick vidare. Alls. Jag menar förstås Christian Walz. Så jäkla skön låt. Så jäkla skön snubbe.
Jag blev alldeles glad av både framträdandet och låten. Missade du? Lyssna här.
Men visst är det så att man inte får klaga om man inte röstar. Så jag är tyst. Nu. Men lite synd var det allt.

Alla hjärtans dag imorgon. Jag frågade sambon om han visste när alla hjärtans dag är. Och han svarade november. Jajustdet. Precis.



Men visst känns det lite mindre kallt när man är två?

Ha en fortsatt go söndag. Och kramas lite extra imorgon.

2 kommentarer:

4U2 sa...

Åh vilken fin bild och visst stämmer det!

kvinnan med koftan sa...

Sambon försökte finta bort dig bara....du ska se att det blir världens överaskning i morgon.