söndag 20 juni 2010

Treords-sammanfattning av helgen.



Prinsessbröllop.

(Tittade på vigseln, men Majkis var, trots virkat prinsesspannband, måttligt intresserad. -Titta annat, titta Shrek istället.)



Hundvakt.

(Perfekt för Kungen att ha någon att göra sjukgymnastiken med.)



Virkelivirk.

(Hängde Kungens fröknarnas smultronstrån i köket innan jag slog in dem, saknade dem lite där, så jag gjorde en ny till mig själv. Sådeså.)



(Fyra virkelivirkade små filurer som ska bli till en barnvagnsmobil till en liten goseplutt.)

(Ja. Jag vet att det är mer än tre ord i inlägget. Men allt som står inom paranteserna kan ni ju hoppa över.)

(Denna sista speciellt.)

7 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Jag låtsade inte om det som stod inom parentes ;-)

Så fina virkade saker och kungen verkar vara den perfekta hundvakten :-)

Kram Mia

Skalmans mamma sa...

Låter som en mysig helg tycker jag! Perfekt beskrivet med bara tre ord. Jag läste inte heller parenteserna ;-)

skapa och inreda sa...

Tack för att du vill vara med i min utlottning:) Nu hittade ju jag dig. Glllar din blogg härligt med barn,garn och allt som gör livet glatt.
Kram Annika

Sandra sa...

Vilka söta små filurer du har virkat! kram

Elin sa...

Vilken underbar bild på Kungen med sällskap! :)

Jag blir alltid så glad när jag är här inne och tittar på dina fina bilder.

Kram från Elin o Molls.

Anonym sa...

Glada snartmidsommarhälsningar från en av dem som har ett av dina härliga smultronstrån i köksfönstret!
Kramarom,
Ingrid

Anonym sa...

Är det fortfarande så att du verkligen inte gör beställningar? Jag kan verkligen inte virka o dina små ugglemobiler är så fantastiskt söta... Mariamalm@hotmail.com