onsdag 17 februari 2010

Lite svårtolkad kärleksförklaring.



Kungen är mycket bra på att citera låtar...och mycket bra på att härmas. Med lite envishet och olika tonläge och takt kan man lirka honom till att härma det man säger. Oftast kanske jag ska tillägga.

Mamman: Jag älskar dig.
Kungen: Jag.....
Mamman: Jag. Älskar. Dig.
Kungen: Jag.....
Mamman: Jaag äälskar diig.
Kungen: Jag.....
Mamman: Jag älskar diiig.
Kungen: Jag......känner en bot.

En slags kärleksförklaring kanske det var. Kanske.
Om man råkar vara en bot. Och heter Anna.

4 kommentarer:

Photo by Maria sa...

ha ha.. Han är för härlig er grabb..
Klart det var en typ av kärleksförklaring det med :-)

Kram Mia

Skalmans mamma sa...

Ha, ha, så sitter man här med tårar i ögonen igen. Han är för underbar!
Kram

Li.W sa...

Så underbar liten kille!
Tack för att vi får kika in i era liv :) Underbart!
Kram Linda

Trasdockan sa...

Åh va söt han är vännen. JAg lånade ju en bild av dig, men den blev inte brra. Jag skall försöka mig på ngt nytt. Det var med era händer...kramis Tessan (carpediem74 på Fl)